LubForum.pl - Lubelskie Forum Internetowe: Portal Zakupów Grupowych - LubForum.pl - Lubelskie Forum Internetowe

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Portal Zakupów Grupowych

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   heniek44 

• Grupa Użytkownicy
  • Postów 3
  • Rejestracja 28-styczeń 11

Napisano 28 styczeń 2011 - 22:51

Witam,

miał ktoś może przyjemność z FRUPI.pl? Dzisiaj był u mnie ich menadżer, nie wiem czy warto podjąć współpracę. 15% prowizji od sprzedanych ofert to dużo? Zupełnie nie znam się na tych zakupach grupowych. Pozdrawiam/Heniek

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   ARni 

• Grupa Użytkownicy
  • Postów 1655
  • Rejestracja 25-lipiec 07

Napisano 29 styczeń 2011 - 00:23

Czyżby to była reklama nowej stronki? :D

Wyświetl postUżytkownik heniek44 dnia 28 styczeń 2011 - 22:51 napisał

FRUPI.pl
Stronka jeszcze nie działa.
Sprawa interesująca. Jeśli się nie mylę, podobna do KatCen.pl, katcen.zakupy.fakt.pl.

"ZASADA ZAKUPÓW GRUPOWYCH

Promocje serwisu KatCen.pl oparte są o mechanizm zakupów grupowych, gdzie cena wywoławcza stopniowo jest cięta - od wysokiej do bardzo niskiej. Zasada promocji jest prosta. Zbieramy grupę osób, które są zainteresowane zakupem danego produktu. Im większą grupę zakupową uda się zebrać, tym lepszą promocję i większy rabat dla Ciebie możemy wymusić na producentach produktów.

W momencie, gdy dołączasz do grupy zakupowej, dajemy Ci gwarancję, że cena jaką ostatecznie zapłacisz może tylko spaść. Od Ciebie i innych członków grupy zakupowej zależy jak bardzo... Im więcej ludzi uda nam się zaprosić do grupy, tym cena niższa. [...]"
Pomagaj! BIG Klick - wystarczy otworzyć raz dziennie.

d@,@b Łamać tabu jest zabawniej...
http://www.tvn24.pl/

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   heniek44 

• Grupa Użytkownicy
  • Postów 3

Napisano 29 styczeń 2011 - 08:44

Reklama? :lol: