Skocz do zawartości

LubForum.pl używa plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu internetowego. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.    Akceptuję używanie plików cookies

Zdjęcie

Liceum czy technikum?? Później na Politechnikę. Kilka pytań?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
42 odpowiedzi w tym temacie

#1 kawasaki

kawasaki
  • Użytkownicy
  • 3 postów

Napisano 29 kwiecień 2007 - 11:32

Witam, wszystkich.
Jestem uczniem 3 gimnazjum i uczę się w miarę dobrze. Średnia około 4.5.
Wybrałem sobie dalszy kierunek kształcenia- LUBLIN:)
Teraz pora na moje pytania:)
1. Jeśli chciałbym pójść w przyszłości na Politechnikę Lubelską, to lepiej wybrać liceum czy technikum??
2. Czy uczniowi po technikum trudniej jest się dostać??
3. Czy uczniowie po technikum mają mniejszy zakres wiedzy niż licealiści?
4. Czy wasi znajomi studenci kończyli jakieś technika( koniecznie w Lublinie) i teraz dobrze im idzie?
5. Chciałbym jeszcze prosić o jakieś namiary na dobre technikum w Lublinie. Chciałbym dodać, że interesuje mnie ekonomia a także informatyka i matematyka, oraz wszystko co z tym związane.

Czekam na odpowiedzi i gorąco pozdrawiam!

#2 Aneczka

Aneczka
  • Użytkownicy
  • 2082 postów

Napisano 29 kwiecień 2007 - 11:41

1. Zależy od kierunku na Politechnice
2. Matura jak matura
3. Wiedza wiedzą, ale za to po technikum masz więcej praktyki
4. Jeszcze nie, ale już kończą i idzie im dobrze ;-)
5. Jak chcesz iść na informatykę to lepiej mat-fiz, mat-inf w liceum, to samo z ekonomią, inne kierunki np. elektrotechnika to lepiej do technikum elektronicznego/elektrycznego. Zwróć uwagę na to, że była dobra matematyka bo mogą wystąpić problemy,

(Powyższe odpowiedzi konsultuję z siedzącym obok mnie studentem 4 roku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki PL <lodzio> )

Clevinger nie żył. Była to najpoważniejsza wada jego filozofii życiowej.

#3 integrator_01

integrator_01

ZBANOWANY

• Użytkownicy
  • 3841 postów

Napisano 29 kwiecień 2007 - 12:35